A Sakkom Interaktív marketingkommunikációs és pr-ügynökség sajtókutatást készített, melyből kiderült, hogy a hírérték hiánya, illetve a nem személyre szabott sajtóadatbázisok eredményeként Magyarországon átlagosan minden harmadik sajtóközlemény feleslegesen terheli az újságírókat.
A 2005 novemberében lezárult kutatás eredményei azt mutatják, hogy az informatika fejlődése a sajtókommunikációt sem hagyta érintetlenül. Ugyan a válaszadók közel 50 százaléka offline – azaz valamely hagyományos megjelenésű – sajtóorgánumnál dolgozik, a sajtóközlemények legkedveltebb „kézhezvételi módja” minden újságíró számára az e-mail. Ezek feldolgozása során a tartalmi – hírérték, szakterülethez való kapcsolódás – szempontok dominálnak. Mivel egy újságíró naponta akár 50-nél is több sajtóközleményt kap (a megkérdezettek 11 százaléka nyilatkozott így), a szakterülethez nem kapcsolódó, másrészt hírértékkel nem bíró közlemények azonnal a kukában végzik.
A kutatás során kiderült, hogy a hazai vállalatok és kommunikációs ügynökségek által kiküldött közlemények több mint harmada végzi így – mondta Kolma Kornél, a Sakkom Interaktív ügyvezető igazgatója.
Egy hős trafikos segített véget vetni annak a vérontásnak, amelyben egy tízéves kislány és egy holokauszttúlélő magyar nő meghalt
Tizenöt ember vesztette életét, amikor fegyveres támadás érte a hanukát ünneplő zsidó családokat Sydney Bondi Beach strandján. Összefoglaljuk, jelenleg mit tudunk a halottakról, az elkövetőkről, és bemutatjuk azt a trafikost, aki hősies fellépésével ki tudja, hány ember életét mentette meg.
