Az év végétől megválik főtitkári tisztségétől Hargitai Lilla, aki a posztot három évig töltötte be. A főtitkári megbízatást dr. Markovich Réka kapta, ő 2006. január 1-től tölti be a tisztséget.
Dr. Markovich Réka korábban az MRSZ jogi előadójaként dolgozott, szakterülete a reklámjog és a reklámetika.
„Hargitai Lilla a Magyar Reklámszövetség 30 éves történetének egyik legizgalmasabb korszakában látta el a főtitkári feladatokat. Munkáját kiválóan, kiemelkedő kreativitással végezte. Három éves főtitkári teljesítményéért az MRSZ Elnöksége elismerését, köszönetét fejezte ki. Lillának sok sikert kívánunk a jövőbeni pályájához, bízva, hogy a Szövetség továbbra is szívügye marad, számíthatunk rá”- mondta Levendel Ádám, a Magyar Reklámszövetség elnöke.
„A Szövetség megújulásához, a szakmai érdekek felismeréséhez kapcsolódó legfontosabb lépéseket megtettük. Úgy érzem, a megbízásomkor vállalt feladataimat teljesítettem. Nagyon sok lehetőséget kaptam az MRSZ-nél” –nyilatkozta Hargitai Lilla. „Fontosnak tartom, hogy a Szövetség szakmai munkája a jövőben is elismert és professzionális legyen, hiszen az Magyar Reklámszövetségnek a szakma legátfogóbb szervezeteként példaértékű munkát kell végeznie. A Szövetség valamennyi tagja, és az új főtitkár is számíthat szakmai segítségemre, munkámra a jövőben is. Mivel szeretem és keresem az új kihívásokat, örömmel térek vissza a reklámügynökségi munkához, vagyis maradok a reklámszakmában.”
Hargitai Lilla a H-artdirectors stratégiai igazgatójaként folytatja pályafutását, az ügyvezető-kreatív igazgató Hörcher Péter mellett.
„Olyan páncél van rajtunk, amit az emberek raknak ránk” – így indult el Magyar Péter országjárása
Magyar Péter ismét országjárásba fogott, elsőként Szerencsre és Miskolcra látogatott el, ahol a róla nyilvánosságra került hangfelvételekről is kérdeztük őt és követőit.