A bejelentéstől az október 29-i hivatalos publikálásig – azaz mindössze 11 nap alatt – több mint 10 ezren látogattak el a cég megújult honlapjára, és a látogatók száma azóta is folyamatosan emelkedik.
A Groupama által nyilvánosságra hozott tarifákat illetően pedig érdekesség, hogy a megszokott 1500-2000 ccm kategória kettéosztásának köszönhetően jövőre az 1500-1700 ccm-s gépjárművek tulajdonosai különösen kedvező díjszabásban részesülnek.
„Azt gondolom, hogy a kedvező fogadtatás jól mutatja, hogy valós igény mutatkozik a tarifák korai megismerésére, a következő évi díjak egyszerű és ügyfélbarát bemutatására. Időben felmértük ezt, így látványos eredményeket értünk el meglévő és leendő ügyfeleink körében. A weboldalunkat felkeresők és regisztrálók száma is megfelel az előzetes várakozásainknak, mivel több mint 10 ezren látogattak el és 25%-uk élt a kedvezményes regisztrálási lehetőséggel. A 2006-os díjakat pedig jelenleg is bárki kiszámolhatja a www.groupama.hu honlapon” – mondta Kurtisz Krisztián, a Groupama Biztosító Rt. lakossági és kisvállalkozói vagyonbiztosítási igazgatója.
###
Groupama Biztosító Rt. (www.groupama.hu):
A 2004. őszi névváltást megelőzően, a Groupama Biztosító Rt. 1991 óta van jelen a magyar piacon. A hazai biztosítótársaságok 8. helyezettje folyamatosan fejlesztett szolgáltatásaival minden stratégiai biztosítási ágban képviselteti magát. Franciaország második legnagyobb biztosítótársasága, a Groupama Csoport 2004-ben elért 12,8 milliárd eurós forgalmával és 10 országban gyűjtött tapasztalatával áll a magyar leányvállalat mögött. Országos hálózatukban Budapesten 2, vidéken 32 irodával rendelkeznek.
További információk:
Paulányi Beáta, marketing osztályvezető
Groupama Biztosító Rt.
(06-1) 279-4274
beata.paulanyi@groupama.hu
„Rengetegféle módon lehet segíteni, és mindegyik ugyanolyan értékes” – karácsonykor ők vendégelik meg a rászorulókat
Évről évre hatalmas az igény a jótékonysági szervezetek karácsonyi ételosztásaira, amelyeken általában tömött sorok várakoznak a segítséget jelentő meleg ételre.