Mint elmondta, egy két évvel ezelőtti számvevőszéki vizsgálat már szorgalmazta ezt a lépést, mivel “nem látta kimondottan törvényszerűnek” a konstrukciót, amelynek lényege, hogy a produkciót nem készpénzben, hanem a reklámidő értékesítésének átengedésével finanszírozza az MTV.
A forrás közölte, hogy a Nap-kelte szerződése a jövő év végén jár le, ám a menedzsment már ezt megelőzően szeretné módosítani a megállapodást, csakhogy a felek között “távol vannak egymástól az álláspontok”.
A közszolgálati televízió hatályban lévő reorganizációs terve szerint az MTV reklámidejét “nem értékesíti egyben, nem értékesíti csomagban, megszünteti azt a gyakorlatot, hogy az amúgy is extraprofittal gyártott műsorainak producerei még a műsoridejük alatti, illetve a műsorhoz köthető reklámidővel is rendelkeznek”.
Az MTI információja szerint a Nap-kelte az utolsó olyan produkció, amelyet még ilyen módon finanszíroz az MTV.
A víz alatti hoki maga a káosz, de csak a felszínen
A víz alatti hoki pont akkora őrültség, mint amekkorának hangzik, de csak az első pillantásra.