A Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Reklám Világszövetség (IAA) Magyarországi Tagozata negyedik alkalommal rendezte meg hazánkban az Effie reklámhatékonysági versenyt. A díjátadóra hagyományosan az Effie Gálán került sor, melyen Németh Norbert internet lapigazgató a 2004 novemberében zajlott CitroMail.hu bevezető kampányának sikerességéért vehetett át elismerést. A szakértő zsűri döntése alapján a CitroMail.hu szolgáltatás kategóriában ezüst Effie díjat kapott.
A Sanoma Budapest Kiadói Rt. a CitroMail.hu bevezetésével az ingyenes levelezőrendszerek piacát nagy részben uraló Freemail.hu egyeduralmának szándékozott véget vetni. A kiadó a kitűzött céljait jelentős mértékben túlszárnyalta. Az eredetileg kitűzött 100 000-es egyedi regisztrált felhasználószám elérése 2004 végéig 220 százalékon, a weboldal látogatottságára vonatkozóan tervezett 20 000-es egyedi látogatószám pedig szintén 200 százalékon teljesült. A CitroMail.hu termékbevezetésének és kampányának sikerét az újszerű termékkoncepció, a fiatalos és egyedi arculattal bíró reklámkampány, valamint a hatékony médiamix biztosította, melynek elemei a rádió szpotok, a magazinokban és szakfolyóiratokban futó hirdetések valamint az online interaktív megjelenések voltak.
A CitroMail.hu bevezetésére készült kampányt a Kirowski Rt. tervezte és bonyolította le.
A CitroMail.hu levelezőrendszernek mostanra 455 000 regisztrált felhasználója van, egyedi látogatószáma a hétköznapokon meghaladja a 100 ezret.
Ötven éve néhány egyetemista lánynak pokoli rosszul telt a karácsony
Miért lett egy ismeretlenek által készített, kanadai rémfilmből klasszikus, és ábrázolta-e valaha másik film ennyire rettenetesnek a szeretet ünnepét? 50 éves a Fekete karácsony.