Samu Józsefné, az áruház egyik új üzemeltetője elmondta, már az első vásárlói napon bebizonyosodott, hogy a hatalmas konkurencia, a közeli bevásárlóközpont ellenére érdemes volt meghagyni a hagyományos működési formát, a családi áruházat. A megcélzott vásárlói kör ugyanis igényli a már bevált személyes kiszolgálást. Így továbbra sem kívánnak a plázák sorába beállni, velük versenyezni. Az újonnan bevezetett törzsvásárlói kártyával a vevők 5% kedvezménnyel jutnak a termékekhez, és az adatlap kitöltésekor elmondhatják véleményüket, igényeiket. A fiatal és közép korosztály javaslatai alapján a hagyományos termékek mellett így került vissza az áruház kínálatába a sport- és szabadidő ruházat is, amely egy ideig hiányzott a kínálati „Skálából”.
Hóvihar és lavinaveszély: életveszélyes mentőakció zajlik a szlovén hegyekben rekedt magyar túrázók után
A látótávolság gyakorlatilag nulla, az előrejutást kidőlt fák nehezítik, miközben helikopterrel lehetetlen megközelíteni a terepet a hatalmas erejű szél miatt.