A Leo Burnett Budapest által a Cannes Lions reklámfesztivál alkalmából az interneten közzétett 50 reklámfilm és az ehhez kapcsolódó játék internetes oldalát átlagosan közel 10 ezren látogatták naponta. A Cannes Predictions online játékot az ügynökség először tavaly indította el. Idén a látogatóknak az Arany Oroszlánnal jutalmazott, a Perui Rákalapítványnak készített „Magic" című szpotja tetszett a legjobban. A Honda Cannes-ban, és szinte minden jelentős reklámfesztiválon nagydíjat nyert „Grrr" című reklámja az interneten leadott szavazatok alapján csupán a középmezőnyben végzett. Az oldalon közzétett 50 reklámfilm közül 26 kapott valamilyen díjat a múlt szombaton lezárult 52. Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon. A 26 film között volt a Grand Prix, 6 Arany, 7 Ezüst és 12 Bronz Oroszlán.
Forrás: MédiaFigyelő