Ebben az évben 38 alkotás került a marketingkommunikációs szakma Oscarjának tartott verseny, az EFFIE rövidlistájára. A reklámhatékonysági verseny hét kategóriájában (étel, ital, egyéb nem tartós fogyasztási cikk, tartós fogyasztási cikk, szolgáltatás, telekommunikációs szolgáltatás, társadalmi célú kommunikáció) összesen 68 nevezés érkezett. A kétfordulós értékelést a közel hetvenfős szakmai zsűri végezte el. Az értékelők között a hirdetői, a média, az ügynökségi oldal, illetve a kutatócégek, az egyetemi oktatók és a tanácsadó cégek egyaránt képviseltették magukat. A Magyarországon negyedik alkalommal megrendezett EFFIE verseny díjait, valamint a verseny fődíját, a platina EFFIE-t október 21-én a Thália színházban vehetik majd át a győztesek. A gála főtámogatói az Axel-Springer, a Juventus Rádió, valamint az MTV.
(Forrás: MédiaFigyelő)