Üzleti tippek

Global Marketing 2003 – első a Procter & Gamble

A Procter & Gamble 4,48 milliárd dolláros marketingköltésével 2002-ben is megőrizte tavalyi vezető pozícióját – olvasható a Global Marketing 2003 tanulmányban. A második helyre került az Unilever 3,32 milliárd dolláros büdzséjével, amely a General Motors Corporationt utasította maga mögé. A marketingköltések alapján a világ 100 legnagyobb vállalatának adatait összesítő tanulmány szerint a teljes költés 74,2 milliárd dollár volt 2002-ben, ami 7,1 százalékos növekedést jelent a 2001-es évhez viszonyítva. Az ügynökségek ügyfeleik (account) száma alapján felállított ranglistáját a McCann-Erickson Worldwide vezeti 62 ügyféllel, második helyen a Grey Worldwide áll 55, harmadik helyen az Ogilvy & Mather Worldwide 48 megrendelővel. A részletes elemzés letölthető a www.adage.com internetes címen.

Ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.