A társaság legújabb információtechnológiai megoldása arra a felismerésre alapul, hogy ez a szegmens alultőkésített, ugyanakkor a növekvő piaci veseny, a közelgő EU csatlakozás miatt folyamatosan szükség van info-kommunikációs rendszerük korszerüsítésére. Ráadául abban a tudatban, hogy költséges beruházással megvásárolt eszközeik 1,5 – 2 év alatt elavulnak.
Szolgáltatás modulokból
A szolgáltatás moduláris rendszerű, tehát a társaságok igényeiknek megfelelően válogathatják meg, hogy mely szolgáltatási elemeket veszik igénybe. Ezeket bármikor bővíthetik. Nemcsak a vállalkozás informatikai egészére szólhat a szolgáltatási szerződés, hanem annak részeire is.
A szolgáltatásnak része a távfelügyelet, a szoftverlicencelés megoldása, vagy a távközlési szolgáltatások üzemeltetése is. A Synergon továbbá vállalja azt is, hogy a rendszer kezeléséhez a vállalkozások számára szakembert biztosít. A konstrukció révén a megrendelőnek így nemcsak a beruházással, hanem az üzemeltetéssel, a rendszergazdák felvételével, a hibalehárítással, az adatmentéssel sem kell foglalkoznia, s így fő tevékenységére koncentrálhat.
Nagy cégek együttműködése
A Synergon Officium nevű szolgáltatásban a Synergon partnereiként, illetve termékeivel részt vesznek a Cisco Systems integrált hang és adatforgalmat biztosító hálózati kommunikációs eszközei, a Microsoft operációs és felhasználói szoftverrendszerei, valamint a Hewlett Packard számítógépei.
Piaci várakozások
A Synergon célpiacát alkotó kis- és közepes vállalatok jelenleg 750-800 ezer munkahelyet tartanak fenn, és a vállalat azt tervezi, hogy 3 év múlva e munkahelyek 7-10 százaléka az Officum üzleti infrastruktúra szolgáltatást veszi majd igénybe.