államkincstár (államkincstár)
Pénzügy

Káosz a nyugdíjfolyósítónál, nem érik el a szervet az emberek

Ha valakinek olyan kérdése vagy problémája lenne, amiben a Nyugdíjfolyósító Igazgatóság tudna segíteni, úgy tűnik, felesleges telefonon vagy e-mailen próbálkoznia, az ügyfélszolgálat ugyanis gyakorlatilag elérhetetlen, alapvető feladatát nem képes ellátni. Legalábbis erről számoltak be a Pénzcentrum olvasói, és hasonló tapasztalatot szereztek például azok is, akik nekik arról panaszkodtak, hogy jelentős csúszások vannak a nyugdíjnövelés megállapításánál:

A nyugdíjnövelés még mindig késik, talán őszre lehet naprakész
A Magyar Államkincstárat továbbra is zargatják a dolgozó nyugdíjasok. De úgy tűnik, ettől nem pörgött fel az ügyintézés.

A portál kereste a nyugdíjügyben illetékes MÁK-ot is, jelezve, hogy nagyon rosszak az ügyelek tapasztalatai. Azonban azt a választ kapták, hogy a nyugdíjfolyósító szerint nincs semmilyen probléma az ügyfélszolgálattal.

A szervezettel kapcsolatban a Facebookon is sokan panaszkodnak. A közösségi oldalon 1,9-es értékelést kapott (az 5-ből) a Nyugdíjfolyósító Igazgatóság, amely 2017. november 1-től az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatósággal (ONYF) együtt a Magyar Államkincstár (MÁK) szervezetébe olvadt bele.

Kiemelt kép: Népszava

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.