Pénzügy

Megzavarja az ügyfeleket a Telenor számlaértesítő sms-rendszere

Több olvasónk arról számolt be, hogy a napokban, két olvasónk a mai napon, sms-t kaptak a Telenortól, hogy számlatartozásuk van, amely április elején lejárt, és azonnal fizessenek, különben korlátozzák a hívásaikat, majd megszüntetik a szerződést.

Egy olvasónk céges számláját rendesen fizeti, április elején 9 ezer forint körüli összeget fizetett be az egyik telefonszáma után. Ma kapott egy sms-t, hogy fizessen 5 ezret, mert elmaradása van. Felhívta a Telenor ügyfélszolgálatát, ahol azt mondták neki, hogy nincs tartozása, sőt, túlfizetése van 2 ezer forinttal.

Olvasónk kérdésére, hogy akkor minek köszönhető a paráztató sms, hogy korlátozzák a forgalmát, azt válaszolta az ügyintéző, hogy technikai hiba történt, amiért elnézést kérnek. Arra a kérdésre, hogy mások is kaptak ilyen sms-t, azt mondta az ügyintéző, hogy igen, az sms értesítő rendszer mostanában sokaknak küld hibás információt.

Megkerestük a Telenor sajtóosztályát, amint válaszolnak, frissítjük cikkünket.

FRISSÍTÉS 15:49. A Telenor azt írta válaszában, hogy megvizsgálták a jelzett panaszt, de rendszerszintű technikai hibáról nem tudnak, az ügyfélszolgálatunkra hasonló panasz nem érkezett. Megkérik a panaszos ügyfeleket, hogy jelentkezzenek üzleteikben vagy a telefonos ügyfélszolgálatokon, és adja meg a telefonszámát, hogy célzottan utána tudjunk nézni, van-e tartozása, és pontosan milyen SMS-t kapott. “Amennyiben hibáztunk, természetesen kártalanítjuk az ügyfelünket”, írták.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik