A felszámoló ezúttal egyben, egy pályázatban hirdette meg a vagyonelemeket, így a balatonlellei üdülőt és az abban lévő eszközöket, a Külügyminisztériummal szemben fennálló 87,4 milliós követelést, a HA-LNA lajstromú, csaknem 15 ezer órát repült Bombardier CRJ200ER típusú gépet, valamint a Next Generation 737-es Boeing és a Bombabrdier Q400-as gépek katalogizált alkatrészeit.
A lellei üdülőért 323 millió, a benne lévő tárgyakért 6,4 millió, a CRJ200-as gépért és az alkatrészekért összesen 1 millió 750 ezer dollárt (3385 millió forintot) kér a felszámoló.
A felszámoló a repülőgépet – amelyet jelenleg is a ferihegyi repülőtér műszaki előtéren tárolnak – legutóbb tizedszer hirdette meg sikertelenül, akkor még 3,6 millió dolláros (817 millió forintos) áron.
A Malév 2012. február 3-án reggel 6 órakor állt le 66 év működés után, felszámolásának határidejét a bíróság legutóbb az idén hosszabbította meg június végéig.
A légitársaság egykori munkavállalói március 29-én demonstrációt tartottak, mert az érdekvédelmi szervezetek szerint több mint ezer volt Malév dolgozó még mindig nem kapta meg jogos jussát.
Az NRN március végén közölte az MTI-vel, hogy a folyamatban lévő bírósági eljárások és a Bombardier CRJ200-as eladásának nehézségei is hátráltathatják a Malév felszámolásának menetrendjét, így a tervezett június 30-i határidőre nem biztos, hogy befejeződhet a felszámolás.
Korábbi pályázatokon személyautókat, speciálisan a repülőgépekre gyártott szőnyeget, fémdetektort, bankjegyvizsgáló berendezést, catering eszközöket, rakomány-ellenőrző röntgent, promóciós eszközöket hirdettek meg. Ezekre három érvényes pályázat érkezett, a nyertes végül egy konzorcium lett, a szerződést aláírták, a pénzt a pályázó kifizette, de az átadás-átvétel áprilisig is elhúzódhat, mivel a repülőtér teljes területén elszórva vannak az értékesített tárgyak.