Kollegánk azt tapasztalta, hogy az OTP-nél valamilyen technikai probléma van tegnap óta, és rosszul jelzik a tranzakciókat, egyenleget. Tegnap, például, fizetni sem tudott, mert az egyenlege nem stimmelt. Szólt az ügyfélszolgálatnak, ahol azt mondták neki, dolgoznak a probléma megoldásán.
A bank weboldalán is jelzik, hogy gond van, szinkronprobléma egyes bankszámlák egyenlegénél.
Bővebben azt írják, technikai hiba okoz szinkronizációs problémát bizonyos OTP Bank által vezetett számláknál. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek számláján egyes tranzakciók nem megfelelően jelennek meg, az egyenleget nem változtatták meg. Biztosítanak továbbá, hogy szakembereik mindent megtesznek annak érdekében, hogy a technikai probléma mielőbb rendeződjön.
Azt ígérik, hogy a tételek megfelelő rendezését, teljes szinkronizációját követően az egyenlegek újra a tranzakcióknak megfelelő értéket mutatják majd. Erről újabb tájékoztatást tesz közzé az OTP Bank, addig kérik ügyfeleik megértését és türelmét, valamint elnézését.