A lengyel hátterű Allegro online piactér 22 éves tapasztalattal rendelkezik az e-kereskedelemben. Négy ország százötvenezer kereskedőpartnerének több százmillió termékét kínálják a régióban. A Kelet-Európa Amazonjaként emlegetett platform 2023-as mérések alapján Európa legnagyobbjának számít az ágazatban. Az aktív vásárlók száma a teljes régióban meghaladta a 20 milliót, ebből több mint 5 millióan Lengyelországon kívüli felhasználók.
Az online piactér katalógusa az elektronikai cikkektől kezdve a lakberendezési tárgyakon és kerti szerszámokon, egészségügyi és szépségápolási termékeken át az autóalkatrészekig, könyvekig és ruházati cikkekig számtalan kategóriát ölel át. A piactéri modellben működő Allegro közvetlen tranzakciókat tesz lehetővé a vásárlók és a kereskedők között. A már működő webáruházaikkal történő összekapcsolás is rendkívül egyszerűen működik – olvasható az online kereskedő közleményében.
A magyar vásárlók igénybe vehetik az Allegro Smart! előfizetéses szolgáltatást, amely korlátlan, ingyenes kiszállítást és exkluzív ajánlatokat kínál. Az Allegro Smart! ingyenes próbaverziójában 12 hónapon keresztül nyolc ingyenes kiszállítást kapnak a felhasználók.
A Mall.hu az Allegro részeként folytatja
Az Allegro magyarországi bevezetésével a Mall.hu – amely 2022 óta az Allegro márka része – önálló áruházzá válik az Allegro.hu platformon belül, továbbfejlesztett vásárlási élményt kínálva. A Mall.hu ügyfelei ezután is hozzáférhetnek a vásárlást követő összes szolgáltatáshoz (például a rendeléskövetéshez, a visszaküldéshez, a reklamációkhoz és a vásárlási előzményekhez) egy külön erre a célra kialakított felületen.