A szeptember végével záródott három hónapban az adidas adózott eredménye 352 millió euróra zsugorodott az egy évvel korábbi 984 millió euróról. Ebben szerepet játszott az egyszeri leírások 300 millió eurós tétele, amely elsősorban az oroszországi kivonulással függ össze. Az adidas folytatólagos tevékenységeiből származó nettó nyeresége 66 millió euróra zuhant az egy évvel korábbi 479 millió euróról. Az üzemi eredmény 16 százalékkal, 564 millió euróra csökkent. Az adidas negyedéves bevétele 11,4 százalékkal, 6,41 milliárd euróra nőtt. Az árfolyamváltozások nélkül 4 százalékkal emelkedett.
A vállalat bevétele Kínában árfolyam-ingadozások nélkül 26,6 százalékkal, 937 millió euróra csökkent, míg az ázsiai és csendes-óceáni térség többi országában a bevétel ugyancsak árfolyam-ingadozások nélkül 14,6 százalékkal, 579 millió euróra nőtt. Észak-Amerikában a bevétel árfolyam-ingadozások nélkül 8,2 százalékkal, 1,75 milliárd euróra, az EMEA-térségben (Európa, Közel-Kelet és Afrika) 7,4 százalékkal, 2,46 milliárd euróra emelkedett.
Az adidas az év eleje óta negyedszer rontotta egész évre vonatkozó kilátásait. Most azzal számol, hogy az éves árbevétele 1-3 százalékkal emelkedik árfolyam-ingadozások nélkül, míg korábban 4-6 százalékos növekedést várt. A folytatólagos tevékenységből származó adózott eredménye az idén várhatóan 250 millió euró körül alakul az eddig becsült 500 millió euró helyett.
A romló előrejelzés részben azzal függ össze, hogy felbontották a partnerségi szerződést Kanye West amerikai rapperrel, annak közelmúltban tett antiszemita kijelentései és más szélsőséges, gyűlölködő megnyilvánulásai miatt, és az adidas beszünteti a Westtel együttműködésben létrehozott Yeezy termékek gyártását.