Kénytelen volt újabb két járművet selejtezni a BKV a kompozit karosszériás, elektromos Modulo C68-asok közül. Olyan sok kívánnivalót hagynak maguk után az elektromos buszok, hogy nem éri meg őket üzemben tartani, derült ki a Hvg írásából.
A négymilliárd forintba került, magyar gyártású Modulo C68-asokkal már a forgalomba állításuk óta gondok vannak, a húsz buszból álló flottából eddig négyet selejtezett a BKV. Ehhez jött hozzá az újabb két jármű, így már csak tizennégy darab van forgalomban a flottából, de a lap információi szerint hamarosan megválhatnak újabb két járműtől.
És miközben idehaza többen perlik a buszokat gyártó MABI Bust/Ikarus Egyedit, a Magyarországon csődbe vitt cég eszközállományát és néhány félkész buszt az egykori tulajdonos, Mészáros Csaba Szlovákiába menekített, ott zavartalanul folytathatja a cég a működését. A lap szerint a dunaszerdahelyi önkormányzat már jelezte is igényét az együttműködésre, egymillió eurós EU-s támogatásból vásárolnának két járgányt a problémás modellből.