Gazdaság

Bosszankodnak az Erste ügyfelei, lassan egy napja nem tudják használni a netbankot

Róka László / MTVA
Róka László / MTVA

Technikai probléma miatt a George App és a George Web csak korlátozottan elérhető. Kollégáink folyamatosan azon dolgoznak, hogy elhárítsák a digitális csatornáinkon tapasztalható hibát – lassan 24 órája, hogy ezt közölte az Erste Bank a Facebook-oldalán.

Ma kora reggel aztán azt írták, hogy „a George App és a George Web szolgáltatásaink tegnap 23:08 perc óta elérhetőek.”

Ígérik, hogy a tegnapi napon egyéb csatornákon (fiók, TeleBank) beadott átutalások díjtételeit elengedik, vagy ha már beterhelték, akkor jóváírják.

De a bank több ügyfele arról számol be, hogy továbbra is akadozik a webes és mobilos alkalmazás is. Többen írják, hogy elérhetetlen a mobilbank, hibakód jön üzenetként, ha be akarnak lépni. Olyan is akad, hogy valaki be tudott lépni, de nagyon lassú a rendszer, és átutalni nem tud (mert az aláírás gombot hiába nyomja, nem reagál).

Frissítés: A bank 10.52-kor újabb bejegyzést tett ki. Azt írják, hogy „a George App és Web működésében fennakadások tapasztalhatók. A hiba javításán továbbra is dolgozunk, a kellemetlenségekért elnézést és türelmet kérünk. Ebben az időszakban: az átutalások beadhatók TeleBankon vagy bankfiókban – ezeknek a tranzakcióknak a banki díjait elengedjük, vagy utólag jóváírjuk, valamint a korábban megadott átutalások, rendszeres megbízások, csoportos beszedések teljesülnek.”

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik