Gazdaság

Ismét belevág a BKV a reklámtenderbe

Farkas Norbert / 24.hu
Farkas Norbert / 24.hu
Hat évre írja ki a pályázatot a fővárosi cég, miután az első pályázat kudarcba fulladt.

A BKV Zrt. hétfőn újra kiírta a korábban jelentős sajtóérdeklődést kiváltó és eredménytelenül zárult reklámtenderét – közölte a társaság az MTI-vel. A BKV közleményében azt írta, a koncessziós eljárástól azt remélik, hogy a lehető legmagasabb árbevételt tudják elérni a kiszélesített versenyhelyzetnek köszönhetően.

Emlékeztettek, az előző reklámtendert 2016-ban írták ki, de az hosszas jogorvoslati eljárások után 2021-ben – az ajánlattevő visszalépése miatt – eredménytelenül zárult.

Az új eljárásban – a jogszabályi változásokra tekintettel – már nem szerepelnek sem a HÉV-hez kapcsolódó reklámhelyek, sem a felszíni reklámeszközök, ugyanakkor figyelembe veszik az olyan új technológiai lehetőségeket, mint például a digitális eszközök telepítése. A BKV hat évre írja ki a tendert, amin négy, jól elkülöníthető részcsomagra lehet majd ajánlatot tenni.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik