Gazdaság

Az OTP-nél megszűnik a csekkrendező szolgáltatás

Idén év vége után az OTP Bank Nyrt. nem biztosítja tovább a Díjnetből érkező számlák internetbanki fiókba történő fogadását és kiegyenlítését — közölte minap a Díjnet.

Első lépésben 2020. december 15-ét követően nem lesz lehetőség a számlák OTP internetbankba történő egyedi leküldésére. Ezt követően 2020. december 31-én a Díjnet fiókban törlődik a számlák fizetéséhez beállított, OTP internetbankba történő küldési automatizmus.

Az, hogy mi a teendő a Díjnet-ügyfeleknek, leírták, érdemes kattintani.

Az azenpenzem.hu pénzügyi portál megkérdezte az OTP-t, miért történik a szakítás, és ennek nyomán más fontos információ is kiderült.

A legnagyobb magyar banknál egyébként nem csak ez a lehetőség szűnik meg jövőre, a csekkrendező szolgáltatást is törlik.

„Az OTP-nél azt közölték, hogy digitális szolgáltatásaik racionalizálása keretében vizsgálták felül az internet- és mobilbanki felületeken elérhető lehetőségeket. Szerintük tehát az ésszerűség diktálta, hogy 2021. január 1-jétől már nem lesz elérhető ügyfeleik számára a hitelintézet saját csekkrendező, valamint a Díjnet szolgáltatása az OTPdirekten és a SmartBank mobilalkalmazásban.”

A két szolgáltatást most elvesztő ügyfeleik számára a közüzemi számlák kiegyenlítéséhez a természetesen mindkét felületen könnyen beállítható csoportos beszedési megbízást, illetve az azonnali átutalási megbízást ajánlják, írja a portál.

„A Díjnet a náluk nyitott fiókba érkező számlák kiegyenlítésére a bankkártyás, illetve mobilos fizetést ajánlja. Emellett tájékoztatásuk szerint a netbanki kiegyenlítés is működik az Erste és a CIB rendszerében.”

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.