Gazdaság koronavírus

Még nagyobb robbanásra számítanak a webáruházak a második hullámban

Háromszor több webáruház és 30 százalékkal nagyobb látogatottság az első hullámban. Úgy tűnik, megismétlődhet a netes szárnyalás.

A koronavírus megjelenése Magyarországon is alapjaiban változtatta meg az életet, ennek következtében a webes forgalom is sosem látott magasságokba emelkedett. A 75 ezer weboldalt kiszolgáló Tárhely.Eu Kft. adatai szerint az első hullám alatt (2020. március 15. és 2020. június 30. között) 30 százalékkal nőtt az ügyfeleik látogatóinak száma, háromszor többen telepítettek webáruházat, és háromszor többen fogtak bele új weboldal készítésébe, mint 2019 azonos időszakában.

Második hullám, Black Friday, karácsony. Teljesen egyértelmű, hogy még nagyobb robbanásra számíthatunk. Hatalmas előnyre tettek szert azok a cégek, akik már az első hullám alatt megindították, vagy új alapokra helyezték online jelenlétüket

– jelentette ki a tárhely szakembere, Kárpáti Zoltán.

Szerinte bár rengeteg cég köztudottan a kényszer miatt reagált a koronavírus-járványra, és fordult az internetes világ felé, azonban sok vállalkozó az évek óta dédelgetett ötletei megvalósításába vágott bele, ami szintén forgalomfelhajtó tényező lesz.

Hozzátette, sokan vannak, akik az első hullám alatt megkezdett komplex fejlesztéseket csak a következő hónapokban fogják aktiválni. Nem csupán mennyiségi, minőségi javulásnak is jöhet. Aki azonban kimarad, az lemarad, és hatalmas lépéshátrányba kerül a konkurenciával szemben. A szakember szerint azonban még most sem késő megindítani a digitális transzformációt. (MTI OTS)

Kiemelt kép:

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik