Gazdaság
Lidl shop is seen in Bydgoszcz, Poland,  on 4 January, 2017. Lidl has over 10,000 shops in Europe and a revenue of over 60 billion Euros. The organization is currently focusing on transitioning to a more luxury style shop from the original budget based concept. (Photo by Jaap Arriens/NurPhoto)

Óriási kudarcot vallott a Lidl terjeszkedése, de nem nálunk

24.hu
24.hu

2018. 05. 22. 10:36

Korábban a témában:

Az USA-ban megbukni látszik a német Lidl-csoport terjeszkedése. A milliárdos költségű amerikai piacnyitás röpke 9 hónap után alig hozott eredményeket – írta a vg.hu.

Bár azt hinnénk, egy olyan népszerű diszkontnak, mint a Lidl, minden könnyebben megy, a tengerentúli terjeszkedésbe nekik is beletört a foguk.

Az ok között a hozzá nem értő terjeszkedési csapat, eltúlzott méretű, drága fenntartású üzletek rossz helyrajzi eloszlásban, s mindezek felett kiábrándító forgalmak szerepelnek. No meg az, hogy az amerikai versenytársak (Walmart, Aldi Süd) csökkentették áraikat, illetve további üzletnyitásokat irányoztak elő.

A kudarcért felelős vezetőket azonnal elbocsátották, az új igazgatók most újragondolják a terjeszkedési stratégiát.

Kiemelt képünk: Europress

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.