Gazdaság

Ismét díjat nyert a hazai Lidl

lidl (Array)
lidl (Array)

Hatodszorra nyerte el a Superbrands díjat a Lidl Magyarország. A széles nagyközönség számára is ismert, magas minőséget szimbolizáló védjeggyel a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazzák közel 90 országban. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

A díjakat idén a tizennegyedik alkalommal ítélték oda Magyarországon. A döntést több lépcsős előszűrést követően 45 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság hozta meg.

A programot huszonhárom évvel ezelőtt a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek indították útjára Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása.

Kép: Northfoto

Ajánlott videó

Olvasói sztorik