Gazdaság
lidl (Array)

Ismét díjat nyert a hazai Lidl

24.hu
24.hu

2018. 05. 08. 13:11

Korábban a témában:

Hatodszorra nyerte el a Superbrands díjat a Lidl Magyarország. A széles nagyközönség számára is ismert, magas minőséget szimbolizáló védjeggyel a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazzák közel 90 országban. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

A díjakat idén a tizennegyedik alkalommal ítélték oda Magyarországon. A döntést több lépcsős előszűrést követően 45 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság hozta meg.

A programot huszonhárom évvel ezelőtt a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek indították útjára Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása.

Kép: Northfoto

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.