Magyarországi terjeszkedésének fontos mérföldkövéhez érkezett az Auchan Retail Magyarország, írja a francia lánc közleményében. Az áruházlánc egy hazánkban még újdonságnak számító, de az USA-ban és Nyugat-Európában már bevált, a vásárlók igényeihez az eddigieknél is jobban alkalmazkodó üzletkoncepciót valósított meg Kőbányán, amely már a vállalat megújult imázsával várja vásárlóit.
Az Auchan Retail Magyarország superstore formátumú üzletében a szupermarketek kínálatánál jelentősen szélesebb áruválasztékot és innovatív vásárlási megoldásokat kínál kedvező árakon.
A friss élelmiszer mellett szezonális és nem élelmiszer típusú termékek is helyet kapnak a polcokon, így a havi nagybevásárlást és a napi szükségletek beszerzését egyaránt könnyen, egy helyen intézhetik a családok. Az Auchan áruházláncnál most bevezetett, egyedülálló „click & collect” szolgáltatással pedig a pénztári sorbanállás is elkerülhető, hiszen az interneten megrendelt termékeket az áruház egy erre a célra elkülönített részén is át lehet venni.
„Az új koncepció szervesen illeszkedik terjeszkedési stratégiánkba, amely a már megszokott kedvező árak mellett a többcsatornás kereskedelem megvalósítását, vásárlóink még magasabb színvonalú kiszolgálását, ezáltal piaci jelenlétünk további erősítését tűzte ki célul. Ennek jegyében nyitotta meg korábban az Auchan első szupermarketjét Szekszárdon, valamint online áruházát, amely mára teljes Budapesten és a főváros agglomerációjában is elérhető” – mondta el az ünnepélyes megnyitón Dominique Ducoux, az Auchan Retail Magyarország vezérigazgatója.
Az új áruház a Gyömrői út 99. alatt már működő kereskedelmi parkban kapott helyet.