Gazdaság

A húsosok szerint rajtuk spórolják meg az áruházi dolgozók béremelését

Medvegy Gábor
Medvegy Gábor

újságíró. 2018. 03. 05. 19:44

Ők is szeretnének legalább 12 százalékos emelést, de a munkáltatók arra hivatkoznak, hogy az áruházláncok miatt nem tudják kigazdálkodni.
Korábban a témában:

A beszállítókon spórolják meg az áruházláncok a saját alkalmazottaik bérének látványos, „kissé eltúlzott” emelését – véli a Húsipari Dolgozók Szakszervezete.

Az Infostart azt írja: az érdekképviselet legalább 12 százalékos béremelésről állapodna meg a beszállítókat foglalkoztató cégekkel, de a munkáltatók arra hivatkoznak, hogy ezt nem tudják kigazdálkodni, mert az áruházláncok elzárkóznak az áremeléstől. Golhovics Gábor szakszervezeti elnök üdvözölte a kereskedelmi dolgozók béremelését, de szerinte az elfogadhatatlan, hogy ezt a beszállítókkal akarják megfizettetni.

A szakszervezet a nemzetgazdasági tárcához fordul, arra hivatkozva, hogy a kormány írta elő a minimálbér és a garantált bérminimum emelésének mértékét, ami befolyásolja a bértárgyalásokat. Golhovics rámutatott, hogy a tejipari és konzervipari cégek is küzdenek a problémával.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

This handout picture released on June 25, 2018 shows Turkish President Tayyip Erdogan and his wife Emine Erdogan greeting supporters gathered above a balcony at the headquarters of the AK Party in Ankara, on June 24, 2018 as they celebrate Erdogan winning five more years in office with sweeping new powers after a decisive election victory.
A night of triumph for Erdogan saw the man who has dominated Turkey for the last 15 years declared winner of presidential poll without needing a second round and lead his ruling party-led alliance to an overall majority in parliament, as his main rival accepted the outcome despite bitter complaints over the conduct of the campaign. / AFP PHOTO / TURKISH PRESIDENTIAL PRESS SERVICE AND AFP PHOTO / KAYHAN OZER / RESTRICTED TO EDITORIAL USE - MANDATORY CREDIT "AFP PHOTO / TURKISH PRESIDENTIAL PRESS  SERVICE / KAYHAN OZER" - NO MARKETING NO ADVERTISING CAMPAIGNS - DISTRIBUTED AS A SERVICE TO CLIENTS
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.