A UPC Magyarország honlapján hívja fel ügyfelei figyelmét, hogy az utóbbi hetekben megszaporodtak azok az esetek, amikor ismeretlen személyek a cég nevében adategyeztetésre hivatkozva telefonon keresik meg az előfizetőket és elkérik személyes adataikat.
A telekommunikációs társaság arra kéri ügyfeleit, hogy minden olyan esetben, amikor adategyeztetési céllal a cég nevében keresik őket telefonon, ellenőrizzék, hogy milyen telefonszámról érkezik a hívás, annak érdekében, hogy az esetleges visszaéléseket megelőzzük.
A UPC Magyarország ügyfeleit az alábbi számokról kereshetik:
- + 36 70 458 xxxx – Ügyfélszolgálat, Támogató területek
- + 36 1 510 xxxx – Értékesítés
- + 36 1 798 88 88 – Kockázatkezelési Csoport
Ha nem ezen számok valamelyike látható a kijelzőn, akkor kérik az ügyfeleket, hogy azonnal bontsák a vonalat.
A cég jelezte továbbá, mindent megtesz annak érdekében, hogy a hasonló visszaéléseket megakadályozza, ezért ismeretlen tettesek ellen feljelentést tett a rendőrségnél. Egyúttal arra kérjük ügyfeleiket, hogy amennyiben hasonló visszaélést tapasztalnak, mielőbb jelezzék a 1221-es ügyfélszolgálati telefonszámon.