Az Alibabát, ha nézzük, azt láthatjuk, hogy év/év alapon közel 50%-kal tudott nőni az árbevétel. A kínai vállalatnál főként Kínára esik az e-kereskedelemből származó bevétel nagyobbik része. Ez áldás is és átok is egyben: míg az USA-ban ez a piac kb. 15%-ot tud növekedni, addig Kínában ez 50% körüli, azonban egy esetleges sokknak, mely a kínai gazdaságot érheti, jobban ki van téve.
Az online kereskedelemmel foglalkozó cégek a nagy mennyiségű cashflowból, amit be tudnak gyűjteni, más, nagyobb haszonkulcsú üzletágakba fektetnek. Gyakori például az online médiatartalmakba, illetve a felhő alapú szolgáltatásokba való befektetés. Jelenleg az Alibaba a bevételek 10%-át, az Amazon pl. 5%-át fekteti ezekbe az üzletágakba.
További 9 sztorit talál a videóban a technológiai szektor világából: