Gazdaság

A Jobbik sokallja a 15,6 milliárd forintot a kormányzati önreklámra

kormányplakát 3 (Array)
kormányplakát 3 (Array)

A Jobbik elfogadhatatlannak tartja, hogy a 2017-es költségvetési javaslat szerint a kormány 15,6 milliárd forintot szán kommunikációval és konzultációval kapcsolatos feladatokra, azaz ennyiből akarja “saját magát reklámozni”.

Z. Kárpát Dániel, a Jobbik alelnöke csütörtöki sajtótájékoztatóján felhívta a figyelmet arra, hogy Rogán Antal “propagandaminisztériumának” kormányzati kommunikációra és konzultációra szánt kerete ezzel több mint megtízszereződik az idei 1,7 milliárd forint után.

Hozzátette: a Fidesz vélhetően a saját választási kampányát is ebből a pénzből kívánja fizetni és nem lehet elvetni a gyanút, hogy a “kormányzathoz nagyon közel álló” üzletembereknél köt ki a megrendelések java része.

Itt nem csak néhány millió forintról van szó, hanem tízmilliárdos tételről, ami érezhető módon hiányzik a krétával nem rendelkező iskolákból vagy a megfelelő tisztítószerekkel nem rendelkező kórházakból – hangsúlyozta a jobbikos politikus.

Z. Kárpát Dániel kitért arra is, hogy a kormány 27 százalékos áfával sújtja a magyar családokat, ezzel szemben a Jobbik az összes alapvető élelmiszer és a gyermekneveléshez szükséges cikkek áfáját 5 százalékra csökkentené.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik