Gazdaság

Leállt az ELMŰ telefonos ügyfélszolgálata, de nem csak az

Elmű Energia Pont (elmű, energia pont, energiatakarékosság, zöld energia, bemutatóterem,)
Elmű Energia Pont (elmű, energia pont, energiatakarékosság, zöld energia, bemutatóterem,)

Műszaki okok miatt átmenetileg nem érhető el az Elmű-Émász telefonos ügyfélszolgálata – közölte az áramszolgáltató pénteken dél körül, amit a hvg.hu szúrt ki.

Azt ígérik, hogy még délutánra javítják a hibát, már dolgoznak rajta. Az ügyfeleket addig arra kérik, hogy az online vagy személyes ügyfélszolgálatokon próbálják intézni az ügyeiket.

Csakhogy az online ügyfélszolgálat legfontosabb funkciói is elérhetetlenek. Az ELMŰ a múlt héten értesítette ügyfeleit e-mailben, hogy hamarosan állami tulajdonba kerül, és az átállásig az ügyfelek csak korlátozottan intézhetik ügyeiket online. Így éppen a legfontosabb funkciók váltak elérhetetlenné a korábban sem megfelelő módon működő online ügyfélszolgálaton.

A bizonytalan idejű átállásig szünetel például a mérőállás bejelentése, a részfogyasztás módosítása, vagy az elektronikus számla igénylése.

Így – ki tudja meddig – marad a sárga csekk, a posta, és a személyes sorbanállás.

FRISSÍTÉS 2015. 12.12. 12:00. Cikkünk megjelenése után az ELMŰ szóvivője kommentben közölte: a műszaki hibát helyreállították, a telefonos ügyfélszolgálat működik, a kábelek sérülése nem függ össze az államosítással. Az online ügyfélszolgálattal kapcsolatos állításainkat úgy pontosította, hogy az is működik, működött, illetve a múlt héten az ügyfeleknek küldött e-mailben egy ÚJ link szerepel, amelyről maradéktalanul elérhető az összes funkció. A 24.hu ezt az új linket sajnos nem vette észre a levélben, annak bonyolultsága miatt. A hibáért elnézésüket kérjük.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik