Gazdaság

Jön fel a Lidl, mint a buborék

lidl (lidl, )
lidl (lidl, )

A Lidl és az Aldi által képviselt diszkontvonal olyan gyorsan fejlődik, hogy lépéskényszerbe hozta a hipermarketeket is – írta a napi.hu.

Az előretörés a számokon is jól látszik: 2010-hez képest az Aldi nettó árbevétele több mint a kétszeresére nőtt, a Lidlé a másfélszeresére emelkedett, de még a Penny Market is bő negyedével javított számain.

Ehhez képest az Auchan úgy növelte 22 százalékkal a bevételét, hogy időközben a Corát is bekebelezte, a Tesco – kisebb üzleteket is tartalmazó – forgalma pedig mindössze 3 százalékkal gyarapodott az évek alatt – derült ki Vámos György előadásából a közgazdász vándorgyűlésen Miskolcon.

A legnagyobb szereplő itthon még mindig a Tesco, 17,1 százalékos részesedéssel, majd a Spar (14,1 százalék), a Penny Market (6,8), a Lidl (7,4), az Auchan (4,8), az Aldi (2,6) és a Metro (1,0) következik.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik