Gazdaság

NAV: nem mentség, ha megszakadt az internet

penztargep(430x286).jpg (Array)
penztargep(430x286).jpg (Array)

A NAV levélben értesíti azokat, akiknek pénztárgépük legalább egy hónapja nem küld adatot azért, mert mobilszolgáltatójuk felfüggesztette előfizetői szerződésüket. Az értesítés az Ügyfélkapus tárhelyre érkezik, illetve azok a vállalkozások, amelyek ilyen tárhellyel nem rendelkeznek, postai levélben kapnak információt.

Mivel az adatkapcsolat hiánya meggátolja a pénztárgép szabályszerű használatát, a vállalkozások számára szankciókkal járhat a mobilszolgáltatás felfüggesztése. A mulasztási bírság és az új adóügyi ellenőrző egység beszerzésével járó költségek megelőzésére a NAV felhívja a vállalkozások figyelmét arra, hogy a mobilszolgáltatói szerződés teljesítése, a folyamatos díjfizetés elengedhetetlen feltétele az online pénztárgépek szabályszerű használatának. Mobilszolgáltatás nélkül tehát a vállalkozás nem tehet eleget a pénztárgépekre vonatkozó előírásoknak – hívta fel a figyelmet a NAV.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik