Az ACE Telekom újratervezi az ingyenes wifi-szolgáltatását, amely nagyjából egy éve elérhető a szórakozóhelyeken, rendezvénytermekben, hotelekben és közterületen Wifizone néven. Az új stratégia szerint a teljes városi lefedettség helyett a turistákra és az általuk látogatott fővárosi helyekre koncentrálnak. A példa az USA-szerte elérhető Boingo hálózata, ami a turistáknak és a helyieknek egyaránt megkönnyíti az internetezést – írta az Index.
A rendszer része az itthon újdonságnak számító, saját fejlesztésű captive portál, ami a szabályozható felhasználói hozzáférés mellett egyedi direkt marketing eszközként segíti a partnereket megismerni és új, izgalmas módon elérni vendégeiket, látogatóikat.
Az ACE Telekom azt kéri az ügyfeleitől, hogy mindegyik hotspot neve Wifizone lehessen, mert ez biztosítja az egységes ügyfélélményt, és hogy a vendégek mindig tudják, mire érdemes csatlakozni. Ezenkívül még pénzt is kér az eszközért is, amit bérelni vagy megvenni is lehet, valamint előfizethet az ügyfél az üzemeltetésre is, hogy ne kelljen az esetleges hibákkal, leállásokkal foglalkoznia.
Cserébe az internetezők, akik többek között Facebookkal vagy Boingo azonosítóval is regisztrálni tudják magukat, minden ilyen hotspotra rögtön fel tudnak csatlakozni, és nem kell a pincéreknek szalvétára írni a wifi nevét, jelszavát. Belépéskor pedig egy szépen megtervezett portál várja az internetezőt, ahol a szórakozóhelyek el tudják helyezni a kedvezményes ajánlataikat vagy más információkat.