Megtévesztő reklámokat tett közzé a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint az Euro Telemarketing s.r.o a Terramagon +7 mágnesterápiás készülékével kapcsolatban, a jogsértésért 70 millió forint bírságot szabott ki a versenyhatóság – közölte a GVH hétfőn az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint az Euro Telemarketing s.r.o a múlt év januárjától a Terramagon +7 mágnesterápiás készülékét egy kommunikációs kampány keretében reklámozta, több szempontból is jogsértő módon.
A GVH megállapította, hogy a Euro Telemarketing s.r.o a +7 mágnesterápiás készüléket orvostechnikai eszközként forgalmazta és reklámozta az Egészségügyi Engedélyezési és Közigazgatási Hivatalnak a forgalmazás felfüggesztésére vonatkozó döntése és tájékoztatása ellenére. Emellett a készüléknek gyógyhatást tulajdonított, azonban állítását nem tudta megfelelően igazolni.
A Euro Telemarketing s.r.ora a GVH a múlt héten szabott ki 30 millió forintos bírságot, mert megtévesztő volt a MaxiLift kozmetikum reklámja, amely többévnyi fiatalodást okozó ránctalanítást ígért.