A közlemény szerint a Daimler AG az új modellt a piaci bevezetésétől kezdve a Ventus S1 evo2 prémium abronccsal szereli fel 17 collos méretben. A Hankook vezető modelljét most először fogják alkalmazni – a hagyományos változat mellett – a saját fejlesztésű, magyar gyártású defekttűrő változatban is.
A Hankook emlékeztet arra, hogy a középkategóriás C-osztályos limuzin a Mercedes-Benz S- és E-osztály után már a harmadik olyan modell a stuttgarti luxusmárka palettáján, amely Hankook abroncsokkal gurul le a gyártósorról. Az új C-osztályra jelenleg 225/50 R 17 W méretben szerelik a Hankook abroncsokat.
A Hankook Tire világszerte több mint húszezer alkalmazottat foglalkoztat. Európai gyárát Magyarországon építette fel. Az 550 millió eurós befektetésből a Dunaújváros melletti Rácalmáson a világ egyik legkorszerűbb abroncsgyára létesült. A gyár 2007 júniusában kezdte meg működését.
A második ütem befejezése után 2011 második felében a magyarországi gyárban a dolgozók száma 2000-re bővült, és a gyártóbázis elérte a 34 ezer darabos napi kapacitást. A cég jelenleg már több mint 2700 alkalmazottat foglalkoztat, és évente 13 millió gumiabroncsot gyárt személygépkocsik, SUV-ok és könnyű tehergépkocsik számára.
A jelenleg folyamatban lévő harmadik beruházási ütem 2014/15-ös befejezése után a magyar gyár éves gyártókapacitása 19 millió darabra nő. A rácalmási gyár közvetlenül szállít abroncsokat a BMW, a Volkswagen, a Hyundai, a KIA és a Mercedes-Benz európai gyáraiba.