A tavalyi utolsó három hónap a 2012 utolsó negyedévéhez képest a cég nettó negyedéves bevétele 12 százalékos növekedéssel 4,2 milliárd dollárra emelkedett, a nettó nyereség 29 százalékkal bővült és 814 millió dollárra ugrott.
A Starbucks teljesítménye nagyon jó volt 2013 végén. Míg a legtöbb étterem vagy kávéházlánc a vásárlók számának csökkenéséről számolt be, a Starbucks még növelni is tudta eladásait.
2013 negyedik negyedévében a legalább 13 hónapja meglévő üzleteiben világszerte 5 százalékkal nőttek az eladások és 4 százalékkal a vendégek száma. A legnagyobb növekedést Kínában és Kelet-Ázsiában érte el a Starbucks, ott 8 százalékkal bővültek az eladások és 7 százalékkal több vendég volt.
Ázsia után Észak-Amerika és Dél-Amerika következett, ott együttesen 5 százalékos erősödés volt az eladásokban és 4 százalékkal több ember fordult meg a Starbucks üzleteiben. Hasonló eredményt ért el a cég az Európából, a Közel-Keletből és Afrikából álló térségben. Az eladások erősödésének üteme megegyezett az amerikaiéval, és a forgalom is 4 százalékkal nőtt.
A Starbucks 2013 negyedik negyedévében 417 új üzletet nyitott világszerte, így már összesen 20 184 kávéházzal rendelkezik, de továbbra is Észak-Amerika a legfontosabb piaca.