DHIP vagyis Duna House Ingatlan Partner néven olyan koncepciót dolgozott ki a franchise tulajdonos, amellyel a kisebb településeken is lehetővé válhat a vállalkozások számára, hogy becsatlakozhassanak a hálózatba. „Elsősorban olyan partnereket várunk, akik már ingatlanközvetítéssel foglalkoznak. A koncepció lényege, hogy ötvözi az önállóan működő ingatlanos kollégák helyismeretét, kapcsolatrendszerét, valamint ingatlan szakmában megszerzett tapasztalatát, a Duna House nyújtotta teljes körű háttérrel és szakmai segítséggel. Ez pedig akárhogy is nézzük, tökéletes alap a fejlődésre és partnereink bevételének növelésére!” – mondja Szalay Kinga a Duna House franchise üzletágának vezetője.
Az ilyen vidéki partnerek több okból is jól járhatnak. Egyrészt valamivel több új megbízást fognak kötni, ugyanis ha egy kisebb településen több ingatlanos működik, akiket helyi szinten mindenki ismer, úgy azt fogják választani, akinek erős, megbízható háttere van. Másrészt egy országos hálózat – méreténél fogva – képes több vevőt a partnerhez irányítani. A Duna House hálózatnak sok olyan ügyfele van, aki kisebb településről költözne nagyobba, vagy éppen fordítva, esetleg az ország egyik végéből a másikba. Nem elhanyagolható a banki portfóliók nyújtotta előny sem, hiszen a nagyobb közvetítői hálózatok leszerződtek a bankokkal ingatlanértékesítésre, de csak azokat a területeket tudják átvenni tőlük, ahol jelen vannak.
Az ingatlanközvetítő speciális belépési lehetőségeket kínál, hiszen azokkal a költségekkel, amelyek egy hagyományos irodanyitással járnak, nem érné meg senkinek belevágni. Szakmai jártasságtól függően 40-60 ezer Forinttal már indulhat is az együttműködés. (Összevetésül egy nagyobb városban ingatlanirodát nyitni akár 5-8 millió Ft is lehet.) Ezért a csekély összegért tanfolyamok és az induláshoz szükséges nyomtatványok is járnak.
„Nagyon bíztatóak a jelek, nagy az érdeklődés. Már írják alá a felek a szerződéseket és sok további megállapodás van előkészületben.” – mondja Szalay Kinga. „Egyelőre maximum 15-20 partnerrel szeretnénk elindulni. Ez egy tesztidőszak számunkra is, amely alatt igyekszünk tapasztalatokat szerezni, hogy a továbbiakban még hatékonyabban tudjunk működni, illetve minden segítséget megadni új partnereinknek.” – teszi hozzá.
Izgalmas, innovatív próbálkozás, és ha bejön a Duna House számítása, akkor tovább erősödhet a hazai piacon.