A rendszer karbantartása miatt október 25-én (csütörtökön) és október 29-én (hétfőn) hajnali egy és reggel hét óra között az OTP Bank által kibocsátott betéti és hitelkártyákkal nem lehet fizetni, ATM funkciókat igénybe venni (pl. készpénzfelvét) és fizetni OTP-s internetes WebShop felületen.
A pénzintézet tájékoztatása szerint az OTPdirekt internetes szolgáltatáson át nem indíthatók bankkártyás lekérdezések és tranzakciók, valamint a Bankszámlaműveletek sem érhetők el, ha van a számlakörben hitelszámla. Továbbá nem lesz lehetséges a honlapon az egyenleg- és számlakivonat, a SZÉP kártya és a Cafeteria egyenleg lekérdezése.
A bank az ügyfelek kiszolgálását a karbantartás alatt az OTPdirekt információs vonalon (06-1-3-666-388, +36-20/30/70-3-666-388, vagy vidékről a 06-40-366-388) és a Bankkártya HelpDesken (06-1-3-666-000, +36-20/30/70-3-666-000, vagy vidékről a 06-40-366-000) biztosítja.
Korábban megírtuk, hogy az OTPdirekt internetes szolgáltatásában technikai probléma miatt volt lassulás, de a hiba elhárításán dolgoztak.