740 milliót költöttek az Erzsébet-utalvány és a SZÉP-kártya reklámozására

528 millió jutott a hideg és meleg ételekre felhasználható utalvány és 192 millió a SZÉP-kártya kommunikációjára.

Korábban a témában:

Az Erzsébet-utalvány és a Széchenyi Pihenőkártya (SZÉP-kártya) népszerűsítésére a Nemzeti Üdülési Szolgálat (NÜSZ) Kft. több mint 739 millió forintot költött tavaly novembertől ez év január végéig a Kantar Media listaáras reklámköltési adatai szerint – számolt be hétfőn a Világgazdaság. A SZÉP-kártya kampányához a három kibocsátó bank további 122 millióval járult hozzá.

A kampány 2012-ben indult be igazán, mert míg 2011 utolsó két hónapjában csak alig valamivel több mint 19 millió forint volt a teljes mértékben állami forrásból gazdálkodó NÜSZ költése, 2012 első hónapjában már a 720 milliót is meghaladta.

Az összegből 528 millió jutott a hideg és meleg ételekre felhasználható utalvány és 192 millió a SZÉP-kártya kommunikációjára.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.