Gazdaság

Kommunikációs ügynökséget választott a Figyelő TOP200

A Figyelő TOP200 kommunikációs tanácsadójaként a Shine Budapest tartja idén a kapcsolatot a sajtóval a TOP200, azaz a 200 legsikeresebb magyar vállalat eredményeit bemutató lista, az ősszel megrendezésre kerülő gála, a hozzá kapcsolódó konferencia és évkönyv kapcsán. A cél, hogy az új kiadóhoz került és a közelmúltban megújított Figyelő 2011-es TOP200 központi témája: Magyarok és multik: együtt, működve? az üzleti élet minél szélesebb rétegeihez juthasson el.

Kommunikációs ügynökséget választott a Figyelő TOP200 1

A TOP200 program minden évben értékeli és összegezi az előző év üzleti eredményeit és trendjeit. A Figyelő évente egyszer megjelenő kiadványa a 200 legnagyobb magyarországi vállalat rangsorán kívül számos iparági és ágazati listát, elemzéseket, előrejelzéseket és véleményeket is tartalmaz.

A kiadványhoz kapcsolódó konferencia, és az ezt követő TOP200 gála az előző gazdasági év jelképes lezárása. Célja, hogy lehetőséget teremtsen a legnagyobb magyar vállalatok döntéshozóinak arra, hogy informális környezetben találkozzanak egymással, illetve a politikai élet vezetőivel. A Figyelő TOP200 gála zártkörű, vagyis a rendezvényre csak azok a cégek kapnak meghívást, amelyek valóban kiemelt szerepet játszanak a magyar üzleti életben.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik