Gazdaság

Jobb húsvétja volt a Tescónak, mint tavaly

A minőségi kötözött sonkából 200-szor annyi fogyott, mint egy átlagos héten.

A hazai Tesco áruházakban az idei húsvétra többet költöttek a vásárlók, mint az előző években. Minden árufajtából a minőséget részesítették előnyben és 99%-ban magyar termelőktől származó sonkából és füstöltáruból választottak a vásárlók – közölte a Tesco-Global Áruházak Zrt.

A prémiumtermékek forgalma jelentősen meghaladta a tavalyi eladásokat, a minőségi kötözött sonkából pedig 200-szor annyi fogyott, mint egy átlagos héten. Idén is a fogyasztói ár volt a vásárlói döntések elsődleges szempontja, de a húsvéti népszokások erőteljes újraéledése változást jelentett a korábbi évekhez képest: locsolókölniből például kétszer annyi fogyott, mint a tavalyi év húsvéti időszakában.

Mivel idén a húsvét április végére esett, így a szokásos ünnepi termékeken kívül már a kertészeti cikkek és szabadtéri gyermekjátékok iránti igény is megnőtt – közölte az áruházlánc.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik