Gazdaság

Jó üzlet az EU-elnökség reklámozása

Százmilliós reklámszerződéseket kötött a kormány.

A Népszabadság szerint csaknem bruttó félmilliárd forintért kötött reklám- és kommunikációs szerződéseket a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium az EU-elnökség népszerűsítésére.

A lap birtokában lévő dokumentumok szerint mindkét szerződést idén márciusban – vagyis jóval az uniós elnökség kezdete után – írták alá, ráadásul mindkettőt ugyanazon feladat teljesítésér, „az EU-elnökség lakossági ernyőkommunikációhoz kapcsolódó médiastratégia-alkotási, médiatervezési és vásárlási, reklámügynökségi és online szolgáltatási feladatok elvégzésére”.

Az ACG Reklámügynökséggel és a Hamu és Gyémánt Kft.-vel kötött megállapodás bruttó 110 millióról szól, az Inter Media Grouppal kötött szerződésben bruttó 340 milliós keretösszeg szerepel. Noha az EU-elnökség az év közepén lezárul, mindkét megállapodás egy évig, vagy a keretösszegek felhasználásáig van érvényben.

Ezért az összegért többek között óriásplakátok, rádió- és online reklámok, sajtóanyagok előállítását kérte a kormány képviseletében eljáró Gál András Levente közigazgatási államtitkár.

AJÁNLOTT LINK:

Százmilliós reklámszerződések (Népszabadság)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik