Frank Drevest, az Audi AG termelésért felelős igazgatótanácsi tagja, az Audi Hungaria felügyelőbizottságának elnöke hangsúlyozza: a tervezett gyárbővítés a jövőre nézve is a győri gyár melletti elkötelezettségük bizonyítéka, amely továbbra is kulcsszerepet játszik növekedési terveikben és a konszern versenyképességének erősítésében.
2013-tól évente 125 ezer jármű hagyja majd el a gyártósorokat, köztük az Audi TT Coupé és TT Roadster sportautók, az A3 Cabriolet és az A3-as modellcsalád egy további tagja. A bővítésnek köszönhetően az Audi a törzsállományt, a beszállítókat és a szolgáltatókat is beleértve 15 ezer embernek biztosít majd munkahelyet a régióban.
Mint írják, az első Audi TT Coupé modell 1998-ban készült el Győrben. Ezt követte 1999 őszén a TT Roadster. 2006 júniusa óta az Audi TT második generációja készül az Audi Hungariánál, az ingolstadti gyárral kooperációban. A TT karosszériájának gyártását és lakkozását Ingolstadtban végzik, a járművet Győrben szerelik össze.
Az Audi Hungaria a világ több mint 40 piaca számára gyártja a sportautót. 2001 és 2003 között a TT mellett ugyanazon a gyártósoron készültek A3 és S3 modellek is. 2007 novembere óta pedig a TT Coupé és Roadster mellett harmadik modellként az A3 Cabriolet-t szerelik össze Győrben.