A MÁV Zrt. és a közbeszerzésen kiválasztott Bombardier cég képviselői 2008. november 25-én írták alá a 25 kétáram-rendszerű mozdony, illetve további 25 opcionális szállítására vonatkozó szerződést.
Szini István, a Bombardier Transportation magyarországi főképviselője elmondta, hogy a mozdony magyarországi engedélyeztetési folyamata a tervezettek szerint halad. A jármű a végleges engedélyt a jövő év közepén kaphatja meg. Az első körben megrendelt 25 mozdony gyártása két évig tart.
Szini István szerint a MÁV-nak érdeke lenne, hogy a második 25 járműre az opciót mihamarabb lehívja, mert folyamatos gyártás esetén olcsóbban lehetne a mozdonyokat szállítani.
A Bombardier cég magyarországi terveivel kapcsolatban a magyarországi főképviselő elmondta, a vasúti járműgyártó piac zsugorodása miatt két vállalatuk folyamatos működtetését tartják a legfontosabbnak. A Dunakeszin működő Bombardier-MÁV Járműjavítő Kft.-nél és Mátranovákon egyaránt mérséklődtek a megrendelések.
A Bombardier távlati tervei között az is szerepel, hogy a Dunakeszi járműjavítót felfejleszti egy közép-európai karbantartó, szolgáltató, javító központtá, ha a tulajdonostársak ebben egyetértenek, és saját eszközeikkel intenzíven támogatják az elgondolást. Ehhez azonban az is kell, hogy a világpiac növekedni kezdjen.