A társaságok által leadott üzleti beszámolók alapján a Marketing&Media annak járt utána, hogyan alakult az ismertebb televíziós műsorgyártó cégek tavalyi éve.
A számokból jól látszik, hogy a válság egyáltalán nem hagyta érintetlenül a műsorbeszállítókat sem. A cég többségénél tavaly csökkent az árbevétel 2008-hoz képest. A két legnagyobb szereplőnek, azaz az Interaktív Kft-nek és az IKO Kft-nek mintegy 800 millió forint tűnt el a korábbi bevételéből.
A műsorgyártók közül egyébként az Interaktív érte el a legmagasabb árbevételt, a ProsiebenSat.1 100 százalékos tulajdonában lévő társaság gyártja a TV2 legtöbb műsorát, a Jóban Rosszbantól kezdve a Naplón át a Megasztárig.
Összességében az IKO-hoz tartozó – elsősorban az RTL Klubnak dolgozó – cégek megelőzik forgalom terén az Interaktívot.
