A beruházás – amelynek értéke a cég közlése szerint 170 millió svájci frank – a következő öt évre szóló növekedési stratégia része, amelynek keretében a társaság racionalizálja aromaanyag-gyártó tevékenységét Nagy-Britanniában és Svájcban.
A társaság keddi közlése szerint az aromamanyagokat gyártó magyarországi üzemnek központi helyet szánnak a gyorsan növekvő kelet-európai piac ellátásában. A cég bevételeinek 41 százalékát már most a feltörekvő piacok adják, ennek arányát öt éven belül 50 százalékra kívánják emelni.
A következő öt esztendőben évi 4,5-5,5 százalékkal tervezik növelni a bevételt, miközben az iparágban 2-3 százalékos növekedés várható. A svájci tőzsdén jegyzett Givaudan S.A. a világ egyik vezető aromaanyag- és parfümgyártója, termékeit az élelmiszer-és kozmetikai iparban egyaránt felhasználják.