A két felnőtt és két 10 év alatti gyerek szállítására képes kisautó a teszt során remekül helytállt a városban. Parkolni, kanyarodni szinte álom vele. Küzdenie csak a kátyúkkal és a kátyúk által okozott zajszinttel kellett.
Vezetése és fenntartás igényel némi extra figyelmet. A pedálok megfelelő kezelése nem csak a közlekedés, hanem az akku élettartamának szempontjából is fontos. Tartása során meg kell szokni, hogy benzin helyett inkább a desztillált víz folyamatos utánpótlására kell törekedni és azt is, hogy hazaérvén – főleg télen – nehogy elfelejtsük a mobillal együtt az autót is töltőre tenni.
Az alapnak nevezhető, ólom-sav akkumulátoros változat 3,3 milliós ára, valószínűleg meggátolja majd az elterjedését, annak ellenére, hogy a forgalmazó büszkén hirdeti, hogy 5 ft/km költséggel fenntartható. És sajnos ez a tény sem feledteti azt az érzést, hogy amiben ülünk, az mégsem egy teljes értékű autó.
AJÁNLOTT LINKEK: