Gazdaság

Önálló mobilmárka lesz a djuice

A djuice kiválik a Pannon GSM Távközlési Zrt.-ből és önálló lesz - közölte Bíró Balázs, a márka vezetője pénteken Budapesten sajtótájékoztatón.

A márka a jövőben csak a 26 év alattiaknak értékesít előfizetéseket és szolgáltatásokat, s tarifáit és szolgáltatásait a 15 és 26 év közötti korosztály igényeinek folyamatos kutatásával és figyelembevételével alakítja. A mintegy 500 ezer djuice-előfizető számát az év végre 100-200 ezerrel szeretnék növelni.

Biró Balázs kifejtette: a 18-20 munkatársat foglalkoztató márka mind a három mobilszolgáltatóval versenyez, így a Pannonnal is. A fiataloknak a legjobb tarifát kívánják nyújtani, emellett 15-20 százalékos kedvezményt adnak a márkához csatlakozó, például divat, sport és egyéb üzletekben való vásárláskor.

A djuice márka jelenleg hat országban, 10 millió előfizetővel rendelkezik, Magyarországon már hat éve van jelen.

A tulajdonos norvég Telenor szabadkezet adott a magyar djuice csapatnak, hogy megújítsa a fiataloknak szánt nemzetközi márkáját, és növelje piaci részesedését. A csapat leválik a Pannontól, így például saját marketingje, disztribúciója, kommunikációja, jogi részlege lesz, de a pénzügyi és hálózati szolgáltatásokat a Pannontól veszi.

Ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.