Gazdaság

A “piros pöttyös” Magyarország legerősebb márkája

A "piros pöttyös" Magyarország legerősebb márkája, míg a lista második helyén a Coca-Cola, a harmadikon pedig a Danone szerepelt.

A B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet által készült tanulmány az első olyan lista, amely a legerősebb magyarországi márkákat rangsorolja. Eszerint az első helyen a 40 éves magyar márka, a Pöttyös Túró Rudi áll – közölte a Figyelő hetilap.

A lista negyedik helyére az RTL Klub került, amelyet a TV2 és a Tesco követ. Az autóiparban a Suzukit, az info- és telekommunikációs ágazatban a Nokiát, míg a pénzügyi szektorban az OTP-t találták a legjobb márkának a válaszadók – derül ki a hetilapból.

A 41 márkát tartalmazó lista egy reprezentatív lakossági felmérés adatai alapján állt össze. A piackutatók szerint a mintegy ezer fő véleményét tartalmazó felmérési minta nem, életkor, lakóhely és településnagyság alapján leképezi Magyarország 15-49 éves lakosságát.

A kutatás során elsősorban arra keresték a választ, hogy mekkora az egyes márkák ereje, így a kutatás fő szempontja a márkaközösség, például a márkához való kötődés ereje volt.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik