A társaság keddi közlése szerint 2013 végén már több mint kétezer McDonald’s működik majd az ázsiai országban, ahol jelenleg 1135 étteremből áll a hálózat.
Az amerikai központú konszern tavaly az utolsó negyedévben 1,2 milliárd dollár adózott nyereséget ért el, ami 20 százalékos növekedés éves szinten, és az október-decemberi időszakban a napi vendégszám elérte a 60 milliót, ami 2 millióval több az egy évvel korábbinál.
A növekedés forrása az afrikai és az ázsiai régió: Kínában a bevétel csak februárban 4,8 százalékkal nőtt. A társaság az év elején azt közölte, hogy az idén 150-175 új éttermet nyitnak.
Most felgyorsítják a terjeszkedést a világ legnépesebb országában, ahol egyebek között a japán Ajisen Ramen és az amerikai Kentucky Fried Chicken a franchise rendszerben működő hálózat versenytársa.