Első lépésben 2010. áprilistól lakossági és üzleti ügyfeleinek csak meghatározott körében indít villamosenergia- és földgázpiaci szolgáltatást a Magyar Telekom. A társaság e kezdeti lépést követően – a piaci reakciók és az ügyfélelégedettség felmérése után – 2010 második félévében mérlegeli az energiapiaci szerepvállalás további lehetőségeit.
A Magyar Telekom stratégiai célkitűzése, hogy meglévő képességeit kihasználva új üzleti területekre történő belépéssel növelje bevételeit. Ezzel összhangban a magyar kiskereskedelmi energiapiacon kiterjedt értékesítési hálózatára építve földgáz és villamosenergia viszontértékesítésbe kezd.
A Magyar Telekom ügyfelei számára összekapcsolt termékként, a telekommunikációs szolgáltatásait kiegészítve fog villamosenergia és földgázszolgáltatást kínálni. A társaság várakozásai szerint a villamosenergiai és földgázpiaci ajánlatai magasabb értékű telekommunikációs szolgáltatások értékesítését is elősegítik.